تنهاااااا

تنهاااااا

من که میدونم یه روزی میای سراغ قبر من

 

من که میدونم اون چشات میباره تو ماتم من

 

من که بهت گفته بودم دغ میکنم یه گوشه ای

 

رفتی و خندیدی به من گفتی به من دیوونه ای

 

من که میدونم یه روزی کلاغ قصه گوی ما

 

خبر میاره از منو میگه بهت پیشم بیا

 

هر چی که فریاد میزنم تو کوچه های انتظار

 

رفته بودی از این دل و رفته بودی از این دیار

 

وقتی که از شب تا سحر ناله میکردم ای خدا

 

کجا بودی قشنگ من نعش منو ببین حالا

 

گریه نکن قشنگ من قسمت من همین بوده

 

از این همه خوبی واسم ببین که دوری میمونه

 

هنوزم عاشق توام حتی زیر یه دنیا خاک

 

خدانگهدار تو و حافظ اون نگاه پاک



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 23 اسفند 1392برچسب:, ] [ 13:28 ] [ ارش و گیلدا ] [ ]